WhatsApp

icon Eğitim
  • Eskişehir Osmangazi Üniversitesi-Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü-Lisans
icon Sertifikalar
  • 0-6 Yaş Uyku Terapisi-Boğaziçi Campus
  • Ankara Gelişim Tarama Envanteri-Brain Danışmanlık
  • Frostig Gelişimsel Görsel Algı Testi-Brain Danışmanlık
  • Gesell Gelişim Figürleri Testi-Brain Danışmanlık
  • Metropolitan Okul Olgunluğu Testi-Brain Danışmanlık
  • Temel NLP Teknikleri Eğitimi-Papilio Danışmanlık

icon
Bebek

Oncelikle yenidogan dönemi 0-3 ay mi 0-28 gun mu? 24 gunluk bebegim gunduz uyuyo gözünü açmıyor gece gözünü kapatmıyor gaz sancisi da oluyor tabi cok ağlıyor gündüz uyuyo gece uyumuyor yani ben kötü etkileniyorum bu durumdan haliyle sinir harbi filan yaşıyorum. Uyku egitimi veya uyku düzeni için bu zmninda yapcak bisi var mi henuz cok mu erken akisinda gitmeli mi bir süre daha? gunduz uyanik tutaym desem kucuck çocuğu nasi oyalicam

Uzmanın Yanıtı

Yenidoğan dönemi ilk 28 gündür ama uyku eğitimi için 4.ay bitimini beklemeniz gerek Bebekler ilk 4 ay anne karnı düzenini istemeye devam ederler ve derin uykuya gecemeyebilirler Bu dönemde yapabileceğiniz bazı uygulamalar var randevu alıp detaylı bilgi alabilirsiniz

icon
Bebek

Merhaba kızım 11 aylık hamileyim kızım emzik yada biberon asla kabul etmiyor uykuya hep emerek geçiyordu hamile olduğum için emzirmeyi kestim çok zorlanıyorum buna bir çare bulabilirmiyiz suanda annem yatırmaya çalışıyor

Uzmanın Yanıtı

Uyku danışmanlığı alarak birkaç seansta çözebilirsiniz. Panelimden randevu oluşturabilirsiniz.

icon
Bebek

Merhaba 8 aylık oğlum var doğduğu günlerde aşırı gazlı bir bebekti ve biz battaniyeye alıştırıldık şimdi vazgeçiremiyoruz uykuları güzel uyuduğunda en fazla 3 saat gündüz uykusu yapıyor fakat ben battaniyeden nasıl kurtarabilirim oğlum kuzeyi

Uzmanın Yanıtı

Merhabalar salla dur yöntemiyle yapabilirsiniz bunu internette bulabilirsiniz kolaylıkla

icon
Bebek

Takip ettiğim çoğu uzmanın postları sayesinde ek gıda bilgim şekillenmeye başladı. Sadece netleştirmek istediğim bir nokta var emmediği için mamayla beslediğim kızım ek gıdaya geçtikten sonra tıpkı emzirme gibi mamayı aynı sıklıkta vermeye devam mı etmeliyim ek gıda sürecinde ayına göre 3 ana 2 ara öğün yapması gerekiyormuş öğrendiğime göre formül mama bu ana öğünlerden birini mi oluşturacak yemekleri arasında en fazla 4 saatlik açlığı oluyor şuan 9 ayı dolmak üzere.

Uzmanın Yanıtı

Bunu bir çocuk doktoru ya da beslenme uzmanına sorabilirsiniz benim alanım dışında :)

icon
Bebek

Merhaba, 5 aylık destekli uyuyan bebeğimi pış pış pat pat yöntemiyle yatakta uyumaya alıştırıyorum uyku saat aralıklarına dikkat ediyorum fakat kısa uyku yaptığımız için gün içinde 4 uyku yapmak zorunda kalıyoruz o sebeple 3 uyku saati belirleyip alışana kadar o saatlerde mi yatırmalıyım sadece? O düzeni nasıl oturtabilirim

Uzmanın Yanıtı

Uyku sayılarına takılı kalmayın amacınız doğru destekle uyutmak olsun 40 dakikanın altındaki uykuları mutlaka uzatmaya çalışın ????

icon
Bebek

Merhaba, 5 aylık destekli uyuyan bebeğimi pış pış pat pat yöntemiyle yatakta uyumaya alıştırıyorum uyku saat aralıklarına dikkat ediyorum fakat kısa uyku yaptığımız için gün içinde 4 uyku yapmak zorunda kalıyoruz o sebeple 3 uyku saati belirleyip alışana kadar o saatlerde mi yatırmalıyım sadece? O düzeni nasıl oturtabilirim

Uzmanın Yanıtı

İster 3 uyku yapsın ister 4 uykular zamanla uzar yeter ki sadece pışpış patpatla uyusun

icon
Bebek

Merhaba. Oğlum 11 aylık gece 4.5 kere. Uyanıyor. Emzigi bıraktı her kalktığında emmeden uyumuyor boş meme gibi tutuyor ondan nasıl vazgeçirebikirik onu

Uzmanın Yanıtı

Kararlı olarak 5 kez uyandiysa 4 kez emecek ertesi gün 3 sonra 2 gibi

icon
Bebek

4 buçuk aylık bebeğim ayakta sallanmaya alıştı gündüz uykuları desteksiz olmuyor ayaktan bıraktığım an uyanıyor ne yapılabilir

Uzmanın Yanıtı

Salladur yöntemi ile sallamayi bırakabilirsiniz

icon
Bebek

Merhaba , bebeğimiz 8 aylık . Destekli uyuyor ( pış pış ve sallama ) yatağa yatırınca hemen beşiğe tutunup ayağa kalkıyor uyumayı red ediyor . Düzene sokmamız için kaç seans gerekli , teşekkürler

Uzmanın Yanıtı

Merhabalar 8.ay uyku gerilemesindesiniz muhtemelen Bu dönem geçtikten sonra seans alabilirsiniz ????

icon
Bebek

Merhaba kızım 34 aylık. Normalde 4. Aydan beri desteksiz uyuyan bir bebekti. İyi uykular der çıkarız odasından kendisi uyurdu. Bi kaç gün sabah erken kalkması ve hastalık sebebiyle yanımıza almamızla her gece aynı şeyi istemeye başladı. Yanımıza yatmamayı ikna ettim ancak bu seferde yanında kalmamı istedi zaman zaman da sırtını kaşımamı istiyor. Kesintisiz uyuyan çocuk geceleri 3-4 kez anne sen nerdesin diyerek ağlayarak uyanıyor ve sürekli yanına çağırıyor. İkna edemiyorum eski düzenimize nasıl döneriz nasıl bir yol izlemeliyim? Yardımcı olabilir misiniz ?

Uzmanın Yanıtı

Yanınıza almanız hata olmuş elbette birlikte yatilabilir ama bu onun yatağında olmalı sizin değil böylelikle odan güvenli değil burası güvenli mesajı verilmiş oluyor Yardımcı olmak için daha ayrıntılı bilgi almam gerek ????

icon
Bebek

Benim 7 aylık ikiz bebeklerim var çift yumurta huyları çok farklı Şimdiye kadar ayrı odalarda yatırdım Biri kendi kendi uyumayı bazen biliyor Diğeri asla sallamadan uyumaz sallamadan uyumayan gün içinde hep kucağımda durmak istiyor sürekli ağlar bağırır ve gittikçe daha arttıyor Bende onu kucğıma almamaya ve sallamadan uyutmayı çok denedim ama bi turlu olmadı Bi ay önce ikisi aynı odada yatırmayı denedim o da olmadı çünkü birbirini sesinden korktular Siz bu konu hakkında eğitim veriyor musunuz ? ne yapmamı önerirsiniz ?

Uzmanın Yanıtı

İkiz bebeklerle çalışıyorum evet öneride bulunmam ve yardımcı olmam için de bebeklerinizi daha ayrıntılı tanımam gerek ❣️

icon
Bebek

Kızım 7bucuk aylık normalde gunduzleri ayakta sallanmadan uyumayan ve uyurken bile ayakta uyuyan yerine koyduğumda uyanan bı bebekti 5 gündür gece ve gündüz uykularında beşiğine alıştırmaya başladım suanlik iyiyiz beşiğinde oynuyo uykusu çok fazla geldiğinde biraz ağlıyo elimi tutmak istiyo elimi tutup uykuya dalıyo. Sorum şu elimi tutmak istemesi de bı destek oluyomu ve zamanlami biraktirmaliyim bu desteği ne zaman biraktirmam gerekiyo?

Uzmanın Yanıtı

Bu destek zaten vermeniz gereken bir destek yani bebek sırf annesinin elini tutmak için uyanmaz ama emmek için uyanabilir elbette.Elinizi tutarak huzurla uyuyorsa ne mutlu

icon
Bebek

Mrb, oğlum 3 ay 20 günlük kolik bebek. Sancılar yüzünden uyuyamıyor sürekli bi uyku hali var uykusunu tam alamadığı için. Uyku ve uyanıklık sürelerini ayarlama şimdiden mi yapılmalı yoksa koliğin bitmesini mi beklemeliyiz?

Uzmanın Yanıtı

Merhabalar kesinlikle bu dönemin geçmesini beklemelisiniz.Biraz daha sabır ❣️

icon
Bebek

Tracy hogg ve kim west yöntemlerinden hamgisi daha iyidir? Sebebiyle açıklar mısınız? Memede uyuyan bebek için hangisi uygundur?

Uzmanın Yanıtı

Ben bir yönteme bağlı olarak çalışmıyorum bebeğe özel şekillendirilmeli mutlaka.İkisini de hemen uygulamaktansa meme desteğini yavaş yavaş azaltmanizi tavsiye ederim

icon
Bebek

Merhaba. Bebeğim 3 ay 17 günlük. Memede uyuyor. Memede uyutmadan önce karanlık odada kitap okuma ve kucakta ninni söyleme yapıyorum. Ama malesef başarısız oluyor. Özellikle kitap okumama izin vermiyor ve ağlıyor. Rutini uygulayabilmek için ne yapabilirim

Uzmanın Yanıtı

Merhabalar denediğiniz rutini kabul etmiyorsa rutin değişimine gidebilirsiniz rutinde amaç bebeği sakinleştirmek ve uykuya hazırlamaktır bunun için de hoşlanacağı şeyleri yapmak gerek..Sevgiler ❣️

icon
Bebek

Merhabalar, normalde memede uyuyan bir bebekti. 1.5 haftadir kendi kendime pıs pıslayarak uyutmaya basladim ama bazen asla sakinlesmiyor bazen de 5 dkda uyuduğu oluyor artık ağlamasının hic azalmasını günlerde meme verdim bu durumu nasıl asabilirim

Uzmanın Yanıtı

Merhabalar uyku eğitiminde tutarlı olmazsanız ilerleyemezsiniz Daha fazla bilgi verebilmek için bebeğiniz hakkında daha fazla bilgiye sahip olmam gerek ❣️