kidologlogo
Sorunun Yanıtı
389 Gün Önce

Yüksek doz antidepresan alırsak ne olur?


Soru

Antidepresanimin dozunu astım, ilacının adı zedprex surup olan. Normalde 5mg almam gerekirken kafamın susması için shot attım. Yan etki nedir?


Cevap

Merhabalar, ilaçların doz aşımına dikkat etmek önemli. Doktorunuzun verdiği doz kadar kullanmanız gerekmektedir. Her ilaçta olduğu gibi psikiyatrik ilaçlarda da fazla doz alımında mide bulantısı, kalp çarpıntısı, ruhsal sıkıntılar yaşanabilir. Bu konuda mutluka dikkat ediniz. İlaçların prospektüsüne ve doktorun size söylediği şekilde kullanımlar gerçekleştiriniz. İlaçla birlikte psikolojik destek almak süreci olumlu etkileyeceğinden dolayı yaşadığınız sorunla ilgili destek almanızı önerebilirim. Medikal destek ve danışmanlık süreci duygu ve düşüncelerinizde farkındalık oluşturacaktır. Böylece daha fazla doz alma ihtiyacı hissetmeyeceksiniz. Konuşarak sorunlarınıza yeniden yapılandırılmış şekliyle bakıyor olmak bir iç görü, bakış açısı kazanmanıza yardımcı olacaktır. Destek almayı düşünürseniz panelimden randevu oluşturabilirsiniz. Sağlıklı günler dilerim...

Zeynep Alp Torun

Çocuk Psikoloğu/PDR

Zeynep Alp Torun

Çocuk Psikoloğu/PDR Kategorisindeki Diğer Sorular

Merak Edilenler
KidologLogo

Teknik Destek
(10:00-23:59)

+90(850) 840 11 39

App Store

Google Play

Spotify

karekod

' Bilinçli ebeveynler mutlu nesiller '

* Kidolog E-Bülten Üyeliği ile Bizden Haberdar Olun

© 2024 kidolog.com /Tüm hakları saklıdır.